• 02.10.19, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kurikuulus firmamatja saadeti trellide taha

Majanduskuritegudes ja joobes juhtimises süüdistatud Raivo Palmiste, kes on tuntud firmamatja, läheb mitmeks aastaks trellide taha.
Kurikuulus firmamatja saadeti trellide taha
  • Foto: Eiko Kink
Kohtusaalis tunnistas Palmiste end tasasel häälel süüdi ja nõustus kokkuleppega, mille kohaselt määrati talle karistuseks ka ettevõtluskeeld vangistuse ajal ja viis aastat pärast seda, kirjutab Pärnu Postimees. "Me ei saa lubada käitumismustrit, mis jätavad võlausaldajad kaitseta," rõhutas prokurör Helga Aadamsoo.

Seotud lood

Uudised
  • 06.06.19, 12:30
Raul Pindi nimegeneraator: millise nime saaks sinu firma enne matmist?
Eesti tuntuim firmade likvideerija Raul Pint nimetab tema kätte usaldatud ettevõtted ümber vägagi eksootilise nimega.
Uudised
  • 31.07.19, 16:54
Tanklakett peab matmisel firmaga kohtuvaidlust
Tanklakett Circle K nõuab kohtu kaudu kaubaveofirma Metolong Putsoa pankrotti. Likvideerija Raul Pindi kätte liikunud ettevõte jäi kütusefirmale võlgu 110 054 eurot.
Uudised
  • 06.06.19, 06:00
Firmamatja tegi skandaalsest ehitusfirmast Zosimbly Yacaramba
Via Betooni nimeühendi taga tegutsevad ettevõtjad, kes on vaielnud raha pärast nii partnerite kui ka töötajatega, andsid firma Eesti tuntuima likvideerija Raul Pindi kätesse. Via Betoon Eesti kuulub nüüd Panama mehele ja kannab nime Zosimbly Yacaramba.
Uudised
  • 22.06.18, 06:00
Uus firmamatja lahkus turult kiiresti
Enne firmamatja Kalev Sakjase turult lahkumist ilmus likvideerijate sekka uus tegija Kristo Kivimäe, keda sellel turul pikalt tegutsenud Raul Pint arvas olevat ettevõtluskeelu saanud Sakjase kattevari. Värskes ametis pidas salapärase taustaga Kristo Kivimäe vastu aga vähem kui aasta.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele