• 18.09.19, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-turunduse TOP: Eesti agentuurid ei jää maailma tippudele alla

Convertal OÜ strateeg ja partner Taavi Raidma räägib, et Eesti agentuuridel on suur potentsiaal vaadata väljapoole, sest meie teadmised ja oskused ei jää muu maailma agentuuridele alla.
Convertali auahne ja tegudele suunatud meeskond on seadnud eesmärgiks arendada ettevõte selliseks, et 20 aasta pärast sooviksid ka nende lapsed Convertalisse tööle minna.
  • Convertali auahne ja tegudele suunatud meeskond on seadnud eesmärgiks arendada ettevõte selliseks, et 20 aasta pärast sooviksid ka nende lapsed Convertalisse tööle minna.
  • Foto: Jake Farra
2019. aastal ilmunud e-turunduse TOPist jäi Äripäeva Infopanga eksimuse tõttu välja ADM Interactive. Pärast TOPi uuesti arvutamist saavutas ADM Interactive e-turunduse TOPis esimese koha ning Convertal jäi teisele kohale. Uuendatud tabeliga saate tutvuda artikli lõpus. Vabandame eksimuse oärast!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele