• 23.11.14, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TOP: Ärinõustajad muudavad fookust

Pidevalt muutuv majanduskeskkond sunnib ärikonsultatsiooniettevõtteid ajaga kaasas käima ning korrigeerima oma tegevuse fookust ning laiendama teenuste ulatust.
Ivar Kiigemägi, Ernst & Young Baltic AS partner
  • Ivar Kiigemägi, Ernst & Young Baltic AS partner
  • Foto: Meeli Küttim
Nii on valdusfirma Redgate Capital suunanud oma fookuse üha enam lähiregiooni, audiitorfirma Ernst & Young aga võtnud suuna pakkuda rohkem erinevaid nõustamisteenuseid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele