• 18.09.09, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma parim bränd on endiselt Coca-Cola

Maailma parim bränd on endiselt Coca-Cola, selgub konsultatsioonifirma Interbrand värskelt koostatud edetabelist.
Eelmise aasta kohad on säilitanud esiviisik, kus Coca-Colale järgnevad IBM, Microsoft, General Electric ning esimese mitteameerika ettevõttena Nokia.
Edetabel on koostatud viie näitaja alusel.
Maailma parimad brändid, koht 2008. aasta edetabelis ja nende väärtused miljardites dollarites:

Artikkel jätkub pärast reklaami

1. Coca-Cola (2008. aastal 1.) 68,7
2. IBM (2) 60,23. Microsoft (3.) 56,64. GE (4.) 47,85. Nokia (5) 34,96. McDonalds (8.) 32,37. Google (10.) 31,988. Toyota (6.) 31,39. Intel (7.) 30,610. Disney (9.) 28,411. Hewlett-Packard (12.) 24,112. Mercedes Benz (11.) 23,913. Gillette (14.) 22,814. Cisco (14.) 22,015. BMW (13.) 21,716. Luis Vuitton (16.) 21,117. Marlboro (18.) 19,018. Honda (20.) 17,819. Samsung (21) 17,520. Apple (24.) 15,421. H M (22.) 15,422. Amercian Express (15.) 14,9723. Pepsi (26.) 13,724. Oracle (23) 13,725. Nescafe (28.) 13,3

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele