• 06.11.08, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Obama võit muutis ajalehed hitiks

Barack Obama võit muutis ajalehed nii nõutavaks kaubaks, et inimesed seisid kvartalipikkustes järjekordades ning õnnelikud omanikud panid eksemplarid internetti müüki, kirjutab ajaleht The New York Times.
Lehetoimetused lootsid küll nõudluse kasvamist, kuid tegelikkus ületas igasugused ootuse, kirjutab ajaleht. The New York Times ise trükkis jaemüügiks tavapärasest 35 protsenti rohkem, mis tähendas 150 000 lisaeksemplari, kuid hiljem trükiti veel 75 000 eksemplari lisaks. Kõik müüdi ära peaaegu momentaalselt, kinnitas ajalehele teise suure päevalehe The Washington Post levijuht Steve Hills.
Internetioksjonikeskkondades eBay ning Craiglist kerkisid USA suurte päevalehtede eilsete eksemplaride hinnad 200 dollarini (1200 kroonini). The New York Timesi kaanehind on äripäeval 1,50 dollarit (18 krooni).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele