• 10.12.07, 13:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalleim tarbijamäng maksis üle kahe miljoni

Kui keskmiselt ulatub tarbijamängude auhinnafond 30 000 kroonini, siis tänavune kalleim kampaania ületab kahe miljoni piiri.
Tarbijamängud olid ka tänavu turundusjuhtide seas populaarsed ja kõige kallim mäng on hetkel veel käimas. Nelja Nissani maasturiga, mis maksavad 400 000 kroonist 700 000 kroonini, loodab Eesti Päevaleht kasvatada tellijate arvu. Sarnase mängu korraldas firma ka mullu ja siis läks mäng väga hästi, sõnas Eesti Päevalehe turundusjuht Katre Kasmel.
Loe pikemalt homse Äripäeva Turunduse rubriigist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele