• 18.07.07, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft plaanib spioneerimist reklaami eesmärgil

Microsoft patenteeris uue tehnoloogia kasutajaandmete kogumiseks reklaami eesmärgil, võidakse tulevikus lisada korporatsiooni Live-toodetele.
Patendis kirjeldatakse nn reklaamikeskkonda, mis kogub arvutikasutajalt andmeid ja ja teatab tema suhtes mõjusa reklaami iseloomu, vahendas CyberSecurity.ru.
Reklaamikasum kavatsetakse jagada reklaamiplatvormi omaniku ja lisalahenduste väljatöötajate vahel, olgu need või tekstiprotsessorid, mille kontekstis reklaami esitletakse.
Esialgu kavatseb Microsoft uue tehnoloogia abil reklaamida vaid neid tooteid, mis ei vastandu korporatsiooni huvidele. Konkurentidele litsentse ei anta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Praegu pole veel päris selge, kuidas andmete kogumise mehhanism toimima hakkab. Vastavalt süsteemi kontseptsioonile saavad andmeallikaiks kasutaja arvutis olevad failid, tema külastatud veebisaidid ja muu. Teiste sõnadega, praegused programmimoodulid vahetatakse nn spioonimoodulite vastu.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele