• 06.06.07, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõige ebaõnnestunumad logod

Logo on väga oluline osa kaubamärgist ning nende loomise eest makstakse sageli üüratult suuri summasid. Meenutagem kasvõi seda õnnetut Welcome-to-Estoniat. Mõned logod on aga tõeliselt, kuidas nüüd öelda... noh, pehmelt öeldes ebaõnnestunud. Vaata ja veendu ise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe ka teisi Novaatori uudiseid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele