• 11.03.07, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola on sunnitud uusi jooke turule tooma

Raskes konkurentsis januste klientide pärast on Coca-Cola sunnitud oma Ameerika tööd ümber organiseerima ja turule tooma uusi jooke.
Coca-Colale pakub tugevat konkurentsi Pepsi, samas sunnivad firmat oma strateegiat muutma ka tervislikumate jookide tootjad, näiteks mahlatootjad, kirjutas Rootsi päevaleht Dagens Nyheter.
Ameerika üksus jagatakse edaspidi kolmeks: mulliga jookide osakond, mullita jookide osakond ja uute toodete arendamise osakond.
"Uue struktuuriga organisatsiooniga saame võita turuosa," ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika üksuse juht Sandy Douglas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Coca-Colal on umbes 400 registreeritud kaubamärki. Ettevõttes töötab üle maailma 71 000 inimest. Eelmises aastal müüdi tooteid ligi 290 miljardi krooni väärtuses.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele