• 20.12.06, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseliit: klientide ja müüjate tüliõunaks on seaduste väänamine

Loe homse Äripäeva Tehnika rubriigist Tarbijakaitseliidu nõuandla juhataja Aado Luige kommentaari sellest, et klientide ja müüjate tüliõunaks on seaduste väänamine
"Tüüpprobleemiks klientide ja teenindajate vahel on müüjapoolne seaduste väänamine oma kasuks.
Võlaõigusseaduse paragrahvi 222 esimese lõike alusel võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Kui eesti keeles "või" tähendab alternatiivi, kas musta või valget kohvi, siis müüjate keeles esiteks parandamist ja teiseks asendamist," selgitab Luik.
Loe pikemalt homsest lehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele