• 09.12.22, 06:00

Jõgevamaa TOPi võitja ootab kompostiväljakule paremat prügi

Jõgevamaa parimaks ettevõtteks tõusis Amestop OÜ, kes oma edu pandiks hindas head teenust ning häid investeeringuid Torma Prügila arendamisel.
Torma Prügila tegevjuht Aivar Lõhmus töötas varem pikalt Väätsa Prügilas, pildil näitab vastvalminud komposti.
  • Torma Prügila tegevjuht Aivar Lõhmus töötas varem pikalt Väätsa Prügilas, pildil näitab vastvalminud komposti.
  • Foto: Julia-Maria Linna
Käesolevat aastat näeb tegevjuht Aivar Lõhmus samuti edukana. “Loodame, et tehtud investeeringud end tasa teenivad ning see kasvatab omakorda ka käivet ja tulemuslikkust,” rääkis ta.

Seotud lood

TOP
  • 07.12.22, 06:00
Harjumaa parimad firmad: võitja tahaks juba laienemisega edasi minna
Äripäeva Harjumaa TOPi ja ka kogu Eesti ettevõtete edetabeli võitnud metalliettevõte Exmet peab oma edu pandiks üleüldist hinnatõusu sektoris ning tegutsemisala laiendamist, laiendamisplaane on ettevõttel ka järgmiseks aastaks.
SUUR TOP
  • 23.11.22, 21:57
TOP 100: uus võitja tõukas LHV troonilt
Eesti kõige edukam ettevõte oli metalliga tegelev Exmet OÜ, kelle käive aastaga enam kui kahekordistus ja ärikasum pea kümnekordistus. Eelmise aasta tabelis teda polnud.
Suur lugu
  • 23.11.22, 23:17
TOP 100: aasta teine pool tuleb teisiti
Kuigi see aasta algas TOP 100 tabeli esiotsa firmadele hoogsalt, siis nüüd on käes palju keerulisem aeg, nii et juba saavutatu hoidmine on kiiduväärt tulemus.
Arvamused
  • 23.11.22, 22:21
Meelis Mandel: õhus on tuju paremaks tegevad märgid
Aasta tagasi, eelmise Eesti edukate ette­võtete TOP 100 üllitamise ajal kirjutasin, et oleme tagasi aastas 2007. Mäletate eelmise aasta novembrit? Kui tarkadena me end tundsime, kõik tuli välja ja nädala- ning kuuraportid olid plussis ka hea 2019. aastagagi võrreldes. Lisaks arvasin toona, et erinevalt aastale 2007 järgnenud majanduslangusest ei ole näha kahel järgmisel aastal midagi traagilist.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele