Järvamaa TOPi võitis tänavu ettevõte, kes mulluses edetabelis pidi tunnistama vaid ühe ettevõtte paremust. Samas seekord TOPi võitjana peab ettevõte maadlema ülemaailmse koroonapandeemia mõjudega.
Eelmisel aastal avaldatud Jõgevamaa TOPis sai raamatupidamistarkvara tootev Merit Tarkvara 2. koha. Aastatega edetabelis aina kõrgemale roninud ettevõte vallutas nüüd tipu.
Kui tänavuses Ida-Virumaa parimate ettevõtete edetabelis oli Viru Keemia Grupp esindatud 256,8 miljoni eurose müügitulu ja 43 miljoni eurose kasumiga, siis sellest ei piisanud TOPi võitmiseks. Ka teine koht jäi kättesaamatuks.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.