Äripäeva Kirjastuste TOPis teiseks tõusnud OÜ Hea Lugu tegevjuht Tiina Kaalep nendib, et ehkki kirjastusäri on keeruline, sest raamatute ostmine väheneb, pole olemas sellest huvitavamat tegevusala.

- Tiina Kaalepi sõnul on sel aastal üks nende jõuluhitte kirjanike liidu romaanivõistlusel kolmanda koha pälvinud Taavi Liiase teos “Talibani pojad”.
- Foto: Ilmar Saabas/Delfi/EPL
Endise ajakirjaniku ja meediajuhi, nüüdseks seitse aastat kirjastajana ametis olnud Kaalepi sõnul on kirjastusäris kõige tähtsam taibata ära lugejate ootused ja täita need parimal võimalikult moel. „Üritame mitte lati alt läbi joosta, vaid teha asju hästi,“ lausub ta. „Kui vaatan jõulumüügi tooteid raamatupoes, siis sageli puudub näiteks ajalooalastel raamatutel isegi isikunimede register, heast toimetamisest rääkimata,“ on Kaalep kriitiline ja leiab, et ega muud rohtu sellele polegi, kui asjast rääkida.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.