• 06.12.19, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiina Kaalep: kirjastamine on suuresti elustiilitöö

Äripäeva Kirjastuste TOPis teiseks tõusnud OÜ Hea Lugu tegevjuht Tiina Kaalep nendib, et ehkki kirjastusäri on keeruline, sest raamatute ostmine väheneb, pole olemas sellest huvitavamat tegevusala.
Tiina Kaalepi sõnul on sel aastal üks nende jõuluhitte kirjanike liidu romaanivõistlusel kolmanda koha pälvinud Taavi Liiase teos “Talibani pojad”.
  • Tiina Kaalepi sõnul on sel aastal üks nende jõuluhitte kirjanike liidu romaanivõistlusel kolmanda koha pälvinud Taavi Liiase teos “Talibani pojad”.
  • Foto: Ilmar Saabas/Delfi/EPL
Endise ajakirjaniku ja meediajuhi, nüüdseks seitse aastat kirjastajana ametis olnud Kaalepi sõnul on kirjastusäris kõige tähtsam taibata ära lugejate ootused ja täita need parimal võimalikult moel. „Üritame mitte lati alt läbi joosta, vaid teha asju hästi,“ lausub ta. „Kui vaatan jõulumüügi tooteid raamatupoes, siis sageli puudub näiteks ajalooalastel raamatutel isegi isikunimede register, heast toimetamisest rääkimata,“ on Kaalep kriitiline ja leiab, et ega muud rohtu sellele polegi, kui asjast rääkida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele