• 04.03.24, 16:56

Eesti ettevõtted keerutasid Ukraina relvadiililt võimsa vaheltkasu

Kaks Eesti ettevõtet võtsid Ukraina relvadiilist tavapäratult suure vaheltkasu.
Relvaärimees Ants Põldsam (vasakul) müüs sakslase Haiko Dehneni (paremal) abil Ukrainasse lasersihtimisseadmeid. Tehing tõi neile megakasumi. Kui Dehneni tööandja, militaarfirma Leonardo sai teada, et Dehnen kõrvaläri teeb, lasi ta sakslase töölt lahti.
Kui sõda toob kaasa surma ja hävingut, siis militaarkauba ärimeestele on viimased paar aastat toonud kasumi teenimiseks üüratud võimalused. Tulunoosi saavad ka Eesti ettevõtjad, sealhulgas militaarkauba vahendamisega tegelev Ants Põldsam, kes on varemgi ülitulusate ja küsimusi tekitavate diilidega silma paistnud.

Seotud lood

Uudised
  • 02.10.23, 06:00
Börsifirma vallandas Eesti militaarmiljonäriga diilitanud töötaja
Eesti kaitsehangete üks peategelasi, Ants Põldsami firma Bristol Trust tegi üle miljoni euro makseid Itaalia militaarfirma Leonardo töötaja Haiko Dehneni Eestisse asutatud firmale. Kõrvalärist teada saades andis Leonardo Dehnenile hundipassi.
  • ST
Saated
  • 11.12.23, 11:54
Eesti kaitsetööstuse ettevõtted ootavad mitmekordset ekspordi kasvu
Ukraina sõja tõttu on kaitsetööstus suure tähelepanu all kogu maailmas. Millised on aga Eesti ettevõtete võimalused?
Uudised
  • 06.01.24, 10:18
Eesti kaitsetööstus võitleb toodete kopeerimisega
Intellektuaalomandi kaitse on kaitsetööstuses äärmiselt oluline, seda eriti ajal, mil valdkond areneb äärmiselt kiiresti ning sarnaselt teistele sektoritele leidub ka siin vargusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele