• 12.06.22, 08:41

"Osta pigem ridaelamu ja ära kannata" Unistuste kodu ehitajad jagavad kalleid õppetunde

Need, kes on pidanud oma jõududega vähemalt korteris remonti tegema, teavad, kui ettearvamatu see protsess võib olla. Mida veel rääkida terve maja ehitamise kohta. Salaunistuse elluviimine võib venida aastatepikkuseks ja minna kõvasti maksma, eriti kui ehituskogemus puudub.
Kirill Krabu ehitab oma maja juba kuus aastat, unistuste kodu loodab ta valmis saada 300 000 euroga. Tema naine arvab, et alla poole miljoniga hakkama ei saa.
Delovõje Vedomosti suhtles inimestega, kes julgesid sellesse avantüüri laskuda. Tahtsime välja selgitada, milliste probleemidega nad kokku puutuvad, kui palju ehitus neile maksma läheb ja millised õppetunnid nad sellest keerulisest protsessist on omandanud.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.22, 14:30
Raivo Rand: aasta lõpus näeme ehitusturul katastroofi
Ehitusettevõtte Rand & Tuulberg ühe omaniku Raivo Ranna sõnul võib juba selle aasta lõpus näha ehitusturul katastroofi. Ehitusmahud aina vähenevad, samas sisendid aina kallinevad. Esimestena jäävad Ranna sõnul kaotajateks alltöövõtjad, kellele jäetakse tehtud töö eest maksmata.
Uudised
  • 08.06.22, 17:00
Ehituskontserni president: inimesed ise kutsuvad sügiseks kurja kaela
Soome ehituskontserni YIT Group president Markku Moilanen usub, et sügiseks pikalt buuminud kinnisvara- ja ehitusturg normaliseerub ning suuri raskuseid, nagu paljud kardavad, ei tule. "Kui me ise pidevalt räägime, et sügis tuleb tume, siis muutub see lõpuks isetäituvaks ennustuseks. Sügisel ei saabu maailmalõpp," ütles ta.
Börsiuudised
  • 07.06.22, 06:00
Kas kinnisvarapeo lõpp juba paistab? Mõned tahavad veel edasi jaurata
Kinnisvaraturu osaliste seas leidub neid, kes usuvad, et mõne kuu pärast näeme hinnalangust, mistõttu oleks kõige targem ostudega oodata. Kuid leidub ka neid, kelle meelest soosivad palgatõus ning nõudluse ja pakkumise vahekord hoopis hinnatõusu jätku.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele