• 07.08.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valusa kukkumise läbi teinud ettevõtja lugu: hakkasime rumalusi tegema

Enam kui sada miljonit dollarit väärt rahvusvahelise enesearenguäri Mindvalley kaasasutaja Kristina Mänd-Lakhiani elas ettevõtjana läbi valusa kogemuse, mis karastas teda uueks, alles algavaks majanduskriisiks.
"Ärimehi on kahte tüüpi: üks on freelancer ja teine on investor. Vahe on kannatlikkuses. Kes suudab oodata, on edukam. Kui suudad oodata, saad palju rohkem tagasi," lausus Kristina Mänd-Lakhiani, kes asutas 17 aastat tagasi koos endise abikaasa Vishen Lakhianiga firma Mindvalley.
Mänd-Lakhiani näeb nüüd, milliseid vigu ta tegi oma äripartneriga, kui nende venekeelsele turule mõeldud äri Mindvalley Russian kriisi sattus. „Lendasime äriklassis ja käisime näiteks Richard Bransonil külas," toob ta näiteid. "Tegime selliseid asju, kuigi pidanuks vaatama, kuidas kohaneda ja olla jätkuvalt klientidele vajalik – hakkasime rumalusi tegema. Vaatasime, keda lahti lasta, et oma äriklassis edasi lennata. See oli täielik hullumeelsus,“ kirjeldas Kristina Mänd-Lakhiani äri põhjaminekut, mis algas kuus aastat tagasi Venemaa ja Ukraina sõjaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele