Inimkeskne juhtimine aitab maksimeerida inimeste potentsiaali ning ettevõtte tulemusi. Kuidas seda aga tegelikult ellu rakendada, selgitatakse saates “Äripäeva juhtimiskool“.

- Fotol paremalt: Jaanika Rannula, Keit Alev, Merilyn Valdmaa, Aili Nurmeots.
- Foto: Elise Carola Alajärv
Äripäeva juhtimiskooli raadiosaates arutlevad Äripäeva Akadeemia arenguprogrammi “Juhtimiskompass” koolitajad
Aili Nurmeots ja
Jaanika Rannula koos programmi värskete lõpetajate, Äripäeva turundusjuhi Keit Alevi ja
Ragn-Sellsi tütarettevõtte juhi Merilyn Valdmaaga inimkeskse juhtimise sisuliste väljakutsete ja võimaluste üle.
Arutelu keskmes on taipamised ja väljakutsed, millega osalejad arenguprogrammis kokku puutusid – alates aktiivsest kuulamisest ja arendavatest üks-ühele vestlustest kuni tagasisidestamise ja keeruliste teemade käsitlemiseni, mida juhid sageli edasi lükkavad.
Keit ja Merilyn jagavad ausalt, milliseid muutusi nad juhina on läbi teinud ning kuidas need on mõjutanud nende meeskonda ja tööelu laiemalt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saadet juhivad Aili Nurmeots ja Jaanika Rannula.
Juhtimiskompassi uue lennu info leiad siit: Juhtimiskompass Inimkeskne juhtimine ongi uus normaalsus
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!