• 21.03.25, 14:57

Äripäev eetris: Madis Müüri rolli investeerimise propageerijana ei maksa alahinnata

Sel nädalal oma investeerimisettevõtte pankrotiga uudisekünnise ületanud Madis Müür on olnud Eesti investorkonna üks intrigeerivamaid figuure, leidsid ajakirjanikud raadiosaates „Äripäev eetris“. Loodetavasti räägib Müür seekord ka oma loo, sest sel oleks suur väärtus, lisasid ajakirjanikud.
Madis Müür esinemas 2021. aasta Investor Toomase konverentsil.
  • Madis Müür esinemas 2021. aasta Investor Toomase konverentsil.
  • Foto: Raul Mee
„Persoonina huvitavad tüübid – lisaks Madis Müürile ka näiteks Rahakratt – on ilmselt need, kes kõige tulemuslikumalt suudavad inimestes tekitada esialgset huvi investeerimise maailma vastu,“ ütles saates Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe. Ta viitas, et avalikkuse huvi Müüri isiku vastu on peegeldanud muu hulgas tema arvamuslugude lugejanumbrid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 18.03.25, 10:25
Madis Müüri investeerimisettevõte läks pankrotti
Buumiaastatel võimsat kasvu ning enam kui miljoni euro eest kasumit teeninud Madis Müüri investeerimisettevõte Müüri Tall on märtsi algusega pankrotis.
Uudised
  • 21.03.25, 12:42
Kaitsevägi hakkab jõuliselt teenistust reformima
Kaitsevägi hakkab jõuliselt välja koolitama oma tegevväelasi ja neid juurde värbama. Alates 2027. aastast peavad kõik ajateenijad läbima 12kuulise teenistuse.
Juhtkiri
  • 18.03.25, 06:00
Pevkuri pihta tehtav kriitika jääb vastikult õhku rippuma
Moonaostu-kriitika argumendid pole lõpuni veenvad, see-eest paistavad asja tagant päevapoliitika kõrvad, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Juhtkiri
  • 20.03.25, 06:00
Uuest nõukojast ei tohi saada võrdsemate kogu
Suurettevõtjatest ja tippjuhtidest koosneva nõukoja loomisega astus peaminister mõistliku sammu, ent ühtlasi võttis endale täiendava vastutuse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele