• 20.12.24, 14:22

Äripäev eetris: investorid, ärge uue kohustuse pärast paanitsege

Kuigi järgmisest aastast võivad ettevõtte kaudu investeerivad investorid saada kaela uue kohustuse, siis ei peaks investorid seda liialt kartma, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Ettevõtte kaudu investeerijal tuleb olla uuel aastal tähelepanelik.
  • Ettevõtte kaudu investeerijal tuleb olla uuel aastal tähelepanelik.
  • Foto: Raigo Pajula
Äripäev kirjutas sel nädalal, et uuest aastast rakenduv käibemaksuseaduse muudatus loob ettevõtte alt investeerivale investorile tobeda olukorra, kus väikese lisateenuse osutamise korral võib ettevõttele tulla kohustus hakata käibemaksu arvestama ja deklaratsioone esitama.

Seotud lood

Saated
  • 13.12.24, 13:45
Äripäev eetris: Roosaare krahh toob tõe päevavalgele
Kuigi investor Jaak Roosaarele esitatud kriminaalkahtlustus tundub mõnevõrra üllatuslik samm, aitab see lõpuks vastata küsimustele, mis endiselt Planet42 juhtumist õhus on, rääkisid ajakirjanikud arvamussaates „Äripäev eetris“.
Uudised
  • 19.12.24, 09:45
Eesti suurim farmitehing: Heleniuse ettevõte ostis suure piimatootja
Täiendatud Heleniuse ja Marrandi kommentaaridega
Joakim Heleniuse ja Trigon Capitaliga seotud ettevõte ostis eile suure põllumajandusfirma Estonia Farmid, tehing vajab veel konkurentsiameti heakskiitu.
Börsiuudised
  • 18.12.24, 14:48
Viimase minuti üllatus: ettevõtte kaudu investeerijad saavad uue kohustuse
“Inimesed ei tea sellest muudatusest midagi”
Uuest aastast rakenduv käibemaksuseaduse muudatus loob ettevõtte alt investeerivale investorile tobeda olukorra, kus väikese lisateenuse osutamise korral võib ettevõttele tulla kohustus hakata käibemaksu arvestama ja deklaratsioone esitama.
Saated
  • 17.12.24, 10:39
Ettevõtjast investoreid tabab uuel aastal maksuüllatus
Uuest aastast võivad saada paljude investorite äriühingud käibemaksukohustuslaseks, mille tagamaad selgitas lähemalt rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika osakonna juhataja Erle Kõomets.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele