• 04.11.24, 14:01

Infortar laob teed Lääne-Euroopasse laienemiseks

Infortari aktsia tõusis pärast reedest Eesti Gaasi Poolas ostmise uudist 5%. Poola ehk Kesk-Euroopasse laienemine toob kaasa võimaluse minna edasi Lääne-Euroopasse, selgitas Infortari kaasasutaja Ain Hanschmidt aktsia tõusu.
Ain Hanschmidt: “Me oleme Tallinna börsil turuväärtuselt teine ettevõte, LHV Groupi taga.”
  • Ain Hanschmidt: “Me oleme Tallinna börsil turuväärtuselt teine ettevõte, LHV Groupi taga.”
  • Foto: Andras Kralla
"Me oleme muidu alati imestanud Tallinna börsi vaadates, et kui tuleb positiivne uudis, siis aktsia hind ei liigu," rääkis Hanschmidt.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 04.11.24, 10:05
Tallink kasvatas Infortari varasid miljardi euro jagu
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Investeerimisfirma Infortar kasvatas tublisti käivet, kuid puhaskasum jäi mullusele alla. Investeerimisstrateeg leiab, et Infortar on ikkagi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid Tallinna börsil.
Börsiuudised
  • 01.11.24, 09:32
Suur tehing: Eesti Gaas ostab 120 miljoniga Saksa energiagigandi Poola äri
Infortari aktsia +5%
Börsil noteeritud investeerimisettevõtte Infortar tütarfirma Eesti Gaas ostab Saksa energiakontsernilt 120 miljoni euroga kogu Poola äritegevuse.
Börsiuudised
  • 06.08.24, 15:48
Infortari juht peab Tallinkit ülevõtmishinnast väärtuslikumaks: oodake kolmanda kvartali aruannet
Infortari saavutatud enamusosalus Tallinkis muudab oluliselt emafirma kvartalitulemusi ning laevafirma aktsiad võetakse tõenäoliselt raamatupidamises arvele soetusmaksumusest väärtuslikumana, lubab eeldada nii Infortari värske kvartalitulemus kui intervjuu ettevõtte juhi Martti Talgrega.
Börsiuudised
  • 05.08.24, 10:13
Infortar alustab nädalat languste jadaga
Esmaspäevane Infortari aruanne näitab küll müügitulu tõusu esimesel poolaastal, ent pea kõik teised ettevõtte näitajad langesid.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele