• 12.06.24, 09:24

Guido Pärnits: tarbija tunneb end kindlamalt, kaupmees aga püsib ettevaatlik

Aprillist alates on tarbijad end tundnud üha kindlamalt, kuid see tunne ei avaldu kohe ostuna, ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits Äripäeva raadios.
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa hinnangul ei tunne inimesed enam, et kõik läheb allamäge.
  • Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa hinnangul ei tunne inimesed enam, et kõik läheb allamäge.
  • Foto: Liis Treimann
Pärnitsa sõnul teeb tarbijate kindlus küll kaupmeeste ja keskuste tuju paremaks, aga saadakse aru, et muutus võtab aega. "Ju see teine poolaasta tuleb parem – see on justkui mantra, mida korrutatakse," ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.24, 16:07
Ülemiste linnaku väljaostjad said loa kätte
Ülemiste linnaku suuromanik Guido Pärnits sai konkurentsiametilt loa, et arendus USA investoritelt välja osta Eesti ärimeeste toel. Pärnits jättis küll saladuseks, kes need ärimehed olla võiks, kuid kümneid miljoneid vaba raha võib jaguda nii mõnelgi ettevõtjal.
Uudised
  • 15.03.24, 15:09
Ülemiste linnaku ostule panid õla alla Vendelin ja Anderson
Kui veebruari alguses jäid Ülemiste linnaku väljaostu finantseerijad saladuseks, siis värske info järgi on nendeks Graanul Investi endise suurosaniku Anders Andersoni ning MM Grupi ja Apollo grupi osanik Ivar Vendelini ühine valdusettevõte.
Uudised
  • 31.05.24, 08:43
Majanduslangus oli oodatust sügavam
Eesti majanduse koguprodukt oli esimeses kvartalis 2,4%, kuu aja eest avaldatud kiirhinnangus loodeti vaid 2,1% langust.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele