• 11.03.24, 15:32

Ettevõtjad soovivad sporti toetada küll, aga ...

Selleks, et spordi toetamine oleks sponsoritele atraktiivne, on üks eeldus ja see on tugeva brändi olemasolu, leiab Tabasco juht Karl Multer.
Sportlandi kaasasutaja ja kaasosanik Are Altraja sõnul on rahalisest panusest sponsorile olulisemgi energia ja tiimitunne, mis ühiselt panustades tekib. Fotol vasakult: Are Altraja, Karl Multer, Erich Teigamägi, Ott Kiivikas.
  • Sportlandi kaasasutaja ja kaasosanik Are Altraja sõnul on rahalisest panusest sponsorile olulisemgi energia ja tiimitunne, mis ühiselt panustades tekib. Fotol vasakult: Are Altraja, Karl Multer, Erich Teigamägi, Ott Kiivikas.
  • Foto: Raul Mee
“Me peaksime käsitlema seda ettevõtmist, millele toetust palutakse, kui brändi ja lähenema selle ülesehitamisele samamoodi nagu me läheneme brändile,” räägib Multer saates “Lavajutud”.

Seotud lood

Uudised
  • 02.02.24, 12:45
Miljoneid teeninud Eesti profijalgpallur alustas investeerimisega varakult
Ameerika profijalgpallur Margus Hunt, kes teenis portaali Spotrac andmetel üheksa aastat kestnud karjääri jooksul üle 15 miljoni dollari, alustas investeerimist varakult ja andis oma vara professionaalide hallata.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele