• 02.01.24, 12:16

Reklaamiäri uuel aastal: kiirreklaam hakkab levima nagu kiirmoodki

Reklaaminduses saab olema ühelt poolt aeg, kus selline kiirreklaam nagu kiirmoodki hakkab mingil määral kahjuks levima ehk asju tehakse odavalt, rääkis reklaamiärist aastal 2024. reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer.
Reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer
  • Reklaamiagentuuri Tabasco juht Karl Multer
  • Foto: Jake Farra
Samas tõdes Multer, et teisalt on neid, kes on julged, kes investeerivad rohkem, kes teevad kvaliteetsemaid asju ja on rohkem esil ning saavutavad sellega edu. "Kindlasti saab olema põnev aasta. Kindlasti näeme uusi tõusjaid ja näeme ka mõningaid kukkujaid," sõnas ta.

Seotud lood

Saated
  • 23.05.23, 12:09
Aasta reklaamiagentuur Tabasco jagab töötajatega kasumit
Reklaamiagentuur Tabasco jagab ettevõtte kasumist kümnendiku kuni veerandi oma töötajatega, rääkisid Äripäeva raadios Tabasco juhid Indrek Viiderfeld ja Karl Multer.
Saated
  • 16.08.21, 15:40
Andrus Purde: turundust peaks juhtima nagu pensionifondi
Turunduses peab sarnaselt investeerimisega riske hajutama ehk kasutama tavapärast praktikat, mille tõttu kaup riiulilt ära ostetakse, kuid 10–20% eelarvest tuleks suunata eksperimenteerimisele, selgus saates „Lavajutud“.
Saated
  • 21.12.20, 14:17
Turunduses on oluliseks saanud tehnoloogiline kompetents
23 aastat SEB pangas turundust juhtinud Karl Multer lahkus ametist ning rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis tulevikuplaanidest ning turundusvaldkonna arengutest.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele