• 17.10.23, 12:46

Kodune börsifirma: kui raha peale ei saa, pole pankrot välistatud

Reedeni saab märkida Hagen Bikesi aktsiaid, ettevõtte juht Kaspar Peek tunnistab tänases "Investor Toomase tunnis", et uue kapitali edukas kaasamine on börsifirmale kriitiliselt tähtis.
Hagen Bikesi juht Kaspar Peek nendib, et ettevõttel on likviidsusprobleeme ning kui investoritelt uut raha peale ei tule, pole pankrot välistatud.
  • Hagen Bikesi juht Kaspar Peek nendib, et ettevõttel on likviidsusprobleeme ning kui investoritelt uut raha peale ei tule, pole pankrot välistatud.
  • Foto: Raul Mee
"Kui uut raha peale ei saa, siis on pankrot üks võimalusi," nentis ta. Peek lisas, et Hagen Bikesil on praegu 4000 investorit ning kui igaüks oleks valmis panustama 50–100 euroga, saaks ettevõte likviidsuskriisist välja.

Seotud lood

Saated
  • 16.10.23, 11:19
Hagen Bikesi investoritel saabub otsustuskoht
Hagen Bikes kaasab investoritelt raha sisuliselt selleks, et maksuvõlg ära tasuda, rääkis Äripäeva börsitoimetuse juht Indrek Mäe Äripäeva raadios.
Börsiuudised
  • 15.06.23, 06:00
Staarinvestorite jäljendamine läheb kalliks maksma ...
... sest nad annavad ette vaid poole valemist
Nimeka ja kogenud rahapaigutaja ostuotsus võib anda vihje heast sisenemiskohast ning tuua paberil ka kasumi, kuid väljumishetke valimisel on tema järgija juba üksi.
Börsiuudised
  • 09.10.23, 10:30
Hagen Bikes läks aktsiate pakkumisega teisele ringile
Kastirattatootja Hagen Bikes soovib täna algava aktsiate teisese avaliku pakkumise käigus kaasata vähemalt 175 000 eurot, ülemärkimise korral kuni 400 000 eurot.
Investor Toomas
  • 13.10.23, 12:00
Tugevast miinusest üksikute pärliteni – kasvulood, mida noppida First Northilt
Tallinna börsi First Northil noteeritud ettevõtetest võiks minu tähelepanu püüda vaid mõni üksik, ülejäänud jäävad oma kahjumlikkuse tõttu aga vähemal või rohkemal määral minu radarilt kõrvale.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele