Enne pandeemiat olid Tallinkil plaan ehitada Linnahalli kõrvale enda kai, et saada alla suuri sadamatasusid. See mõte on nüüd maha maetud, kuna sadamatasud sai Tallink kohtuvaidluses Tallinna Sadamaga alla, rääkis Tallink Grupi juht Paavo Nõgene.
Paavo Nõgene sai Tallinna Sadamaga kohtus sadamatasud paika.
Foto: Andras Kralla
“Linnahalliga me ei plaani tegeleda, meie investeerimisfookus on meie enda laevad ja nende hea tehniline olukord. Investeerime ka sellesse, et kütusekulu veelgi väheneks ja laevad oleksid keskkonnasõbralikud. Panustame ka laenukoormuse vähendamisse ja dividendi maksmise taastamisse,” rääkis Nõgene.
Aasta lõpus börsile jõudev Infortar suunab oma aktsiaemissiooni pigem kohaliku investori poole, ütles Äripäevale Tallink Grupi ja Infortari nõukogu esimees Enn Pant.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.