• 09.01.23, 11:50

Rimi ostujuht: Kõik Eesti poeketid on Lidli pärast kliente kaotanud

"Kuna Lidli sortiment on pigem piiratud ja hästi fokusseeritud peamistele toiduainetele, siis võivad kliendid teha ostud seal just neile kaupadele, kus nad näevad kõige rohkem säästu," rääkis Rimi Eesti ostujuht Talis Raak konkurendist.
Hinnatõus on mõjutanud tarbijate käitumist ning toidukaupade puhul eelistatakse sooduspakkumisi.
  • Hinnatõus on mõjutanud tarbijate käitumist ning toidukaupade puhul eelistatakse sooduspakkumisi.
  • Foto: Raul Mee
"Aga ülejäänud oma ostukorvi komponente, mida nad sellest ketist ei leia, tulevad siis muudesse poekettides otsima," kirjeldas Raak olukorda, mille hinnatõus on kaasa toonud ka üldiselt. Inimesed valivad, mida kust kohast osta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.01.23, 10:00
Kuidas luua kasumlik e-kaubanduse äri, kui ei ole piisavalt käibevahendeid?
Iga ettevõtte juht räägib meelsamini äri edust kui rahast või selle puudusega seotud probleemidest. Tahes-tahtmata tiirleb iga äri raha ümber ja käibevahenditest on ettevõtluse ühes või teises staadiumis alati puudu. Rahastajate poole pöördub igal aastal aina rohkem ettevõtjaid.
Uudised
  • 06.01.23, 08:06
Inflatsioon langes 17,6 protsendile
Euroala inflatsioon oodatust väiksem
Detsembris aeglustus inflatsioon varasemate kuudega võrreldes järsult 17,6 protsendile, selgub statistikaameti andmetest. Kuuga langesid hinnad 0,1 protsenti
Uudised
  • 17.12.22, 22:39
Eestlased ostavad järjest rohkem "parim enne möödas" toitu
Eestlased ostsid riigi esimesest toidupäästmise poest Sumena novembris üle 30 000 toote, mis on 43% enam kui oktoobris, teatas ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele