• 21.11.22, 10:00

Obskuurne majandus: naeruepideemia pole mingi naljaasi

Naer pole ainult rõõmus müra, vaid see võib olla signaal stressist, mis võib tulla lausa vihast või kurbusest.
Naer pole alati terviseks.
  • Naer pole alati terviseks.
  • Foto: Anna Griessel
Kõige kuulsam naeruepideemia näide juhtus 1962. aastal Tansaanias, kus tuhatkond inimest mitu kuud järjest naeris.

Seotud lood

Saated
  • 18.11.22, 06:00
Obskuurne majandus: kummitustega rääkimine aitas anda naistele hääleõiguse
Ajaloolased on märganud, et suured sotsiaalsed muutused ja liikumised on samaaegsed ka spiritualismi tõusuga.
Saated
  • 14.11.22, 10:00
Obskuurne majandus: Jaapanil on plaan kalmaarijäätisega maapiirkondi elavdada
Jaapan elavdab maapiirkondi ja sealset majandust jäätistega, aga mitte mingi šokolaadi- või vaniljemaitselisega, vaid näiteks musta kalmaari tindi maitselise jäätisega.
Saated
  • 11.11.22, 09:30
Obskuurne majandus: sured virtuaalreaalses mängus, sured ka päriselus
Vähemalt selline on virtuaalreaalsuse peakomplektide looja üks õõvastav ambitsioon. Sensatsioonijanu, jõhkrus või kunst, otsustage ise.
Saated
  • 07.11.22, 10:00
Obskuurne majandus: kunstnik monopoliseeris kõige mustema värvi ja ajas teised närvi
Maailma kõige mustem must ajas kunstnikel närvid õige mustaks, sest üks ahne kunstnik võttis kõige tumedama musta värvi kasutamise ainuõigused endale.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele