Idufirmasse kipuvad pigem noorema põlvkonna esindajad, kes tahavad rohkem hektilist töökultuuri, märkis Telia Eesti Microsofti ja töökoha kliendilahenduste osakonna juht Reimo Lepp.

- Idufirmadesse kipuvad pigem nooremad inimesed, leiab Telia Eesti esindaja.
- Foto: Raul Mee
Paljud ettevõtted on hädas, et idufirmad napsavad head töötajad endale. Reimo Lepp rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis kõlanud intervjuus, et idufirmasse mineku tingib kokkuvõttes siiski töökultuur. Seetõttu on seal vähem vanema põlvkonna esindajaid, kes on harjunud töötama suuremas ja küpsemas ettevõttes ning on kindlate tööprotsesside ootustega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.