• 08.11.22, 14:18

Taavi Kotka: ostan kindlasti Meta aktsiaid, kuigi veel ei kiirusta

Veel enne turgude langust oma positsiooni Metas maha müünud investor ja tehnoloogiaekspert Taavi Kotka plaanib nüüd Meta aktsiad portfelli tagasi osta, räägib ta "Investor Toomase tunnis". Hetkel on Kotka aga kahevahel, kas osta aktsiad enne või pärast neljanda kvartali tulemusi.
Taavi Kotka ei usu, et Meta digitaalse reklaami müügitulud võiksid palju langema hakata, kuna ettevõtte käes on platvorm, kus inimesed veedavad arvestatava osa oma ajast.
  • Taavi Kotka ei usu, et Meta digitaalse reklaami müügitulud võiksid palju langema hakata, kuna ettevõtte käes on platvorm, kus inimesed veedavad arvestatava osa oma ajast.
  • Foto: Liis Treimann
„Kui Zuckerberg jääb ainult Facebookile lootma, siis on see ettevõte surnud,“ ütleb Kotka. Uue põlvkonna meediatarbimine on muutunud ja noored enam Facebookis aega ei veeda.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 28.10.22, 17:15
Zuckerberg tahtis mind sügavasse sohu tirida, aga ei õnnestunud
Meta aktsia -56% peale minu müüki
Vaadates seda, kuidas käib praegu USA suurte tehnoloogiafirmade käsi, tunnistan rõõmuga, et hiljutist suurimat pauku õnnestus mul napilt vältida.
Börsiuudised
  • 27.10.22, 01:59
Facebooki emafirma aktsia odavnes 19 protsenti
Pettumuse tõid tulemused ja lähiaja prognoos
Facebooki ja Instagrami emafirma Meta Platforms tuli välja oodatust kehvema kolmanda kvartali kasuminumbriga ning aasta viimase kvartali käibeprognoos valmistas investoritele pettumuse. Tulemuste avaldamise järel langes Meta aktsia järelturul 19%, 105,16 dollarini.
Börsiuudised
  • 05.11.22, 06:00
Eesti investorid vaatasid oktoobris Aasia poole ja ostsid tehnoloogiaaktsiaid
Oktoobris tegid Eesti investorid enim tehinguid tehnoloogia- ja energeetikasektori ettevõtetega, lisaks oli suur osakaal tehingutel Aasia aktsiatega.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele