Teadlane rikaste TOPis: teadlased peaks mitte ainult jutustama, vaid ka tegema
Selle kõrval, et õpetada ja öelda, mida ja kuidas tuleks teha, peaksid teadlased ise ka ettevõtlikud olema, sõnas koroonavastase ninasprei loonud ettevõtte Icosagen looja Mart Ustav.
Teadlane ja ettevõtja Mart Ustav leiab, et teadlaste ja ettevõtjate tegevuses on palju sarnaseid jooni.
Foto: Väinu Rozental
“Ka teadlastel on aeg laiemalt ringi vaadata, neil on kindlasti šanssi ettevõtluses läbi lüüa. Teadlaste ja ettevõtjate tegutsemismall on paljuski sarnane ja ma arvan, et nad oleksid väga head ettevõtjad, kui nad seda tahaksid,” leiab Ustav.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.