• 12.09.22, 16:43

Koolitaja ebaõnnestunud tehingust: müüja jookseb teadmatusest vastu seina

Klienditeenindajatel on oluline aru saada, millist tüüpi isiksused on nemad ja kliendid, selgus saatest “Lavajutud”.
Koolitaja ja teenindustreener Elina Ojastu.
  • Koolitaja ja teenindustreener Elina Ojastu.
  • Foto: Marko Mumm
Koolitaja ja teenindustreeneri Elina Ojastu sõnul annab DISC-test hea ülevaate, millist tüüpi kipuvad inimesed olema. Seda testi saab tema sõnul ühendada just rollidega. Kui aru saada, millisele tüübile klient vastab, siis võimaldab see arvestada, mis on konkreetse kliendi jaoks kõige olulisem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele