Klienditeenindajatel on oluline aru saada, millist tüüpi isiksused on nemad ja kliendid, selgus saatest “Lavajutud”.

- Koolitaja ja teenindustreener Elina Ojastu.
- Foto: Marko Mumm
Koolitaja ja teenindustreeneri Elina Ojastu sõnul annab DISC-test hea ülevaate, millist tüüpi kipuvad inimesed olema. Seda testi saab tema sõnul ühendada just rollidega. Kui aru saada, millisele tüübile klient vastab, siis võimaldab see arvestada, mis on konkreetse kliendi jaoks kõige olulisem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.