• 30.08.22, 16:18

Pereettevõtjast reklaamiagentuur purustab USA filmidest pärit stereotüübi

USA filmidest on tekkinud stereotüüp, kus perepoeg on tavaliselt see, kes ei viitsi tööd teha ja keegi teine peab selle tema eest ära tegema, kuid hüvesid saab sellegipoolest perepoeg. „Tegelikkuses tuleb aga pereettevõttes töötades palju rohkem pingutada, tõestamaks, et oma tööd tehakse tõesti hästi,“ tõdeb pereettevõttes La Ecwador meediajuhina töötav Kert Aavik.
Fotol Kert Aavik ja Heily Aavik, erakogu.
  • Fotol Kert Aavik ja Heily Aavik, erakogu.
  • Foto: erakogu
Pereettevõttest dividendide välja jagamise kohta tõdeb perekond, et taolisi otsuseid võetakse vastu osanike koosolekul ja kuna on olnud keerulisemad aastad, on mõistlik ettevõtte kasum ettevõtte kasvu investeerida. Hea palk on see, mis peab tagama võimaluse osanikel soovi korral näiteks kinnisvara osta, mitte dividendid, tõdeb 25 aastat tagasi rajatud turundus- ja reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele