• 12.08.22, 12:00

Obskuurne majandus: Coca-Cola tegi sajandi turundusfopaa

1980ndatel märkas Coca-Cola, et jääb alla Pepsile. Coca-Colal hakkas turuliidri roll käest libisema ning ka aktsiad olid juba üle kümne aasta tasahilju langemas.
1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski.
  • 1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski.
  • Foto: MARCOS BRINDICCI
Midagi tuli ette võtta. Millegipärast armastasid just noored inimesed Pepsit rohkem kui Coca-Colat. Järelikult tuleb neile paremini läheneda. Ja Coca-Cola püüdis seda teha, kuid asjad läksid väga käest ära ja sellist viga nad enam ei korda.

Seotud lood

Saated
  • 08.08.22, 12:00
Obskuurne majandus: keskajal tõid pagaritele rohkem raha sisse hoopis hobused
Sajandeid olid Inglise pagarite suurimad kliendid mitte inimesed, vaid hobused.
Saated
  • 05.08.22, 12:00
Obskuurne majandus: uimastiuimas sünnitusturism oli feministide unistus
Eelmise sajandi alguses oli mõned aastad USA feministide kuumim teema sünnituse unustamine.
Saated
  • 01.08.22, 12:00
Obskuurne majandus: karjumiskaskadööri eriskummaline amet
Näitleja Ashley Peldoni karjed on kuulsamad kui tema ise.
Saated
  • 29.07.22, 12:00
Obskuurne majandus: lemmikloomade kloonimise õitsev äri
Kuhu inimesed jõudnud on? Hiinas võid maksta rasket raha ja kloonida oma surnud lemmiklooma.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele