• 06.05.22, 11:08

Kristel Kruustük: paljalt visiooni eest enam idufirmad raha ei saa, kaasamise kõrghetk on möödas

Keeruline olukord majanduses on tarkvaratestimisettevõtte Testlio asutaja Kristel Kruustüki hinnangul muutnud investorite suhtumist sellesse, millistele ettevõtetele on nad nõus raha andma.
Tarkvaratestimisettevõtte Testlio asutaja Kristel Kruustük.
  • Tarkvaratestimisettevõtte Testlio asutaja Kristel Kruustük.
  • Foto: Raul Mee
Tema sõnul on iduettevõtjate jaoks praegu kriitiline hetk, kus nad peavad ausalt oma tegemisele otsa vaatama ja hindama, kui palju nende ettevõtted väärt on. "Põhiline äri peab toimima – ehk siis klientidelt peab tulu teenima," selgitas Kruustük, kelle sõnul investorid enam ainult visiooni eest raha ei anna.

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.22, 12:37
Ekspert: edutud jätavad endalt küsimata põhiküsimuse
Kuigi Eesti kiirelt kasvavate firmade edu on toonud idufirmade asutamise laine, siis lihtsuse ja investorite raha kättesaadavuse pärast firma asutamine on vastutustundetu, hindas juhtimisekspert Mait Raava. Tema sõnul ei saa paljud edukaks, sest jätavad küsimata põhiküsimused ega ola oma tegude motiivides ausad.
Saated
  • 03.05.22, 09:29
IT-äri ei vea enam idufirmad, vaid tootearendajad
Äripäeva konkurentsiraportite juht Sigrid Kõiv rääkis, et IT-firmade sektorit ja palku veavad nüüd idufirmade asemel tootearendajad. Tema sõnul on IT-ettevõtete juhid tuleviku osas optimistlikult meelestatud, seda hoolimata sõja mõjudest. Lisaks tuli intervjuus juttu ehituse ja insenerivaldkonna käekäigust.
Uudised
  • 27.10.21, 17:07
12 miljonit dollarit kaasanud Testlio jahib suurt kasvu
Äsja 12 miljonit dollarit kaasanud Testlio asutaja Kristel Kruustük usub, et nad on alles suure kasvu alguses, sest potentsiaal on valdkonnas tohutu. Lisaks kasvu kiirendavale riskirahale on ettevõttele kindlaks toeks selle kasumlikkus.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele