• 10.04.22, 09:00

Inimestele metaversumi ukse avaval idufirmal on Meta ees varuks üks oluline trump

"Me liigume õiges suunas ja see turg on hoomamatu praegu," sõnas avatarplatvormi arendava ja ülikiirelt kasvava idufirma kaasasutaja Haver Järveoja "Ükssarvikute kasvulava" saates.
Tänu sektorisse investeeritavatele suurtele summadele metaversumi areng ainult kiireneb, usub Haver Järveoja.
  • Tänu sektorisse investeeritavatele suurtele summadele metaversumi areng ainult kiireneb, usub Haver Järveoja.
  • Foto: Liis Treimann
Metaversum pole kellegi oma ja seetõttu on seal võitjaks ainult üht tüüpi ettevõtted, usub Haver Järveoja ja rõõmustab, et nende ettevõttel on see trump taskus olemas.

Seotud lood

Saated
  • 31.12.21, 10:41
Eesti idufirma juht: Microsoft, Meta ja teised suured jahivad meie töötajaid
Meta, Unity ja Microsoft teevad regulaarselt pakkumisi avatari-platvormi loonud idufirma Ready Player Me töötajatele, ütles ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Timmu Tõke.
Saated
  • 11.02.22, 16:40
Pactumi kaasasutaja: ükssarvikuks saamine oleks liiga väike eesmärk
Iduettevõtlusele keskenduva saate „Ükssarvikute kasvulava“ fookuses on seekord uus majandusharu – lepingute automatiseerimine – ja idufirma Pactum, kes sellega esimesena maailmas välja tuli, haugates nüüd tükki maailma suurimast turust.
Saated
  • 13.01.22, 10:00
Börsile tuleva Airoboti juht: turu maht on suur ja meile barjääri ette ei tule
Iduettevõtlusele keskenduva saate „Ükssarvikute kasvulava“ fookuses on õhutehnoloogia ning saates on külas nutikaid ventilatsiooniseadmeid tootva tehnoloogiafirma Airobot Technologies asutaja ja juhatuse liige Heiki Aulik.
Saated
  • 17.11.21, 16:17
Ükssarviku asutaja Sten Saar: Zegot juhivad psühholoogid
Iduettevõtlusele keskenduva saate „Ükssarvikute kasvulava“ seekordses saates tuleb juttu vaimsest tervisest, läbipõlemisest ja töökultuurist. Saates on külas ükssarviku, idufirma Zego kaasasutaja ja tegevjuht Sten Saar.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele