Olympic Entertainment Groupi kogemus: kuidas nullist organisatsiooni väärtusi lansseerida?
Olympic Entertainment Group lansseeris hiljuti ettevõtte uued väärtused ja sellest, kuidas see protsess täpselt välja nägi, räägimegi personalidirektori Helena Everti ning turundusdirektori Liina Liiviga saates „Minu karjäärˮ.
Olympic Entertainment Groupi personalidirektor Helena Evert (vasakul) ja turundusdirektor Liina Liiv
Foto: Andres Laanem
Kuna uued väärtused lansseeriti üle kogu grupi, siis oli tegutsemist palju – kuuleme, kuidas neid töötajatele kommunikeeriti ning mis lansseerimisel hästi läks ja kuidas aitavad uued väärtused kaasa organisatsioonikultuuri arendamisele. Samuti jagavad asjaosalised väärtuste põhimõtteid ja suurimaid õppekohti.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.