• 23.08.21, 08:47

Ekspert: hübriidlahendus töötab turunduses kõige paremini

Inimeste ostukäitumise muutuse tõttu on nõudlus digiturunduse järele oluliselt kasvanud, rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis Mediabrands Digitali juhi Erki Heinsaar.
Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
  • Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
  • Foto: Raul Mee
Heinsaarega rääkisime pikemalt sellest, millised trendid digiturunduses on levimas, mis kanaleid kasutada lisaks Facebookile ja Google'ile ning kuidas meelitada kliendiks suurtegijaid, näiteks lennutööstuses. Samuti kõnelesime sellest, kas ettevõttel tuleks osta turundus sisse või teha seda majas sees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele