Liikluskindlustuse fondi (LKF) tegevjuhi Mart Jesse meelest väärib Eestis arutamist, kas elektritõukeratastega põhjustatud õnnetused on piisavalt suur probleem, et rakendada mingeid meetmeid. Talle isiklikult on sümpaatne Taani lähenemine.

- Eesti Liikluskindlustuse fondi juhatuse esimees Mart Jesse.
- Foto: Liis Treimann
„Seal on regulatsioon selline, et nii-öelda korporatiivkasutuses olevad kergliiklusvahendid, nagu näiteks elektritõukerattad, peavad olema kohustuslikus korras kindlustatud, aga eraisikutele kuuluvad tõukerattad mitte,“ rääkis Jesse Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.