• 01.03.21, 15:15

Carlsbergi kogemus: ostujuhtimisel tuleb mõõta rohkemat kui hinda

"Lavajuttude" saates meenutame detsembris toimunud ostujuhtimise konverentsi, kus otsiti vastuseid küsimustele, mis tagab ostujuhtimise edukuse ja kuidas seda mõõta.
Maailma ühe edukaima õlletootja Carlsbergi kogemust jagas aastaid tarneahela juhina töötanud Joonas Lahe.
  • Maailma ühe edukaima õlletootja Carlsbergi kogemust jagas aastaid tarneahela juhina töötanud Joonas Lahe.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Saates kõlab maailma ühe suurima õlletootja Carlsbergi näide sellest, milliseid mõõdikuid kasutab Taani suurtootja ettevõtte efektiivsemaks majandamiseks. Sellest räägib aastaid Carlsberg Groupi tarneahela juhina töötanud Joonas Lahe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele