• 06.10.20, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?

Saates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ tuleb juttu kaup24.ee klienditeeninduse juhi Berit Balutaga klienditeenindusest, tarnetest ja koroona kriisis hakkama saamisest.
Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta.
  • Saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja kaup24.ee klienditeeninduse juht Berit Baluta.
  • Foto: Äripäev
Juttu tuleb ka väljastuspunktidest, Kaup24.ee äpist, VIP klubist ning selle eelistest ja market place’ist. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuidas kaup24.ee klientide muresid ja tarneid kiirelt lahendab?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele