• 28.08.20, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klassikaline tagasiside lööb selle saaja nokauti

Enamikus organisatsioonides on arenguvestlustest saanud rutiinne tagasiside andmise formaat, mille ettevalmistusele kulub küll omajagu aega, kuid mis enamasti ei too soovitud muutusi.
Tihti kiputakse tagasiside puhul keskenduma tehtud vigadele, mis niidab selle saaja nokaudi kombel jalust.
  • Tihti kiputakse tagasiside puhul keskenduma tehtud vigadele, mis niidab selle saaja nokaudi kombel jalust.
  • Foto: Unsplash
Seda kinnitab ka uuring, mille kohaselt võtame arvesse vaid 30% tagasisidest. U.S.S Grupi juht Raul Parusk ja professionaalse juhtimise coach ning EBS Executive Educationi juht Peep Aaviksoo arutlevad saates „Juhtimislabor“, miks see nii on ning kuidas anda tagasisidet muutusi soosivalt, mitte nokaudina. Vestlust juhib juhtimis- ja meeskondlik coach Katrin Oblikas.
Saadet „Juhtimislabor“ saab järelkuulata siit:
Klassikaline tagasiside lööb selle saaja nokauti
00:00
Saates mainitud raamatuga „Tagasisidest edasisideni“ saab lähemalt tutvuda siin.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Raamatu autor Joe Hirsch on konverentsi „Müügijuhtimine 2020“ peaesinejaks. Konverentsi programmiga saab tutvuda siin.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele