Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sakslaste seaduskuulekusest diisliskandaali näitel
Üks põhjus, miks Volkswagen annab nõndanimetatud diisliskandaalis senimaani eitavaid, distantseerivaid ja keerutavaid kommentaare, võib olla sakslaste üldine hoiak sääraste pettuste suhtes, leiab aastaid Saksamaal elanud vandeadvokaat Aet Bergmann.
Bergmann tõdes Äripäeva raadio saates "Saksa majandustund", et autohiid hoidub iga hinnaga vastustest, mis ütlevad, et nad petsid diiselmootorite heitmetega teadlikult selleks, et omakasu teenida. Selline väljaütlemine pahandaks advokaadi hinnangul seaduskuulekaid sakslasi väga.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.