• 14.10.19, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügiargumendid, mis töötavad

Miks ja kui tihti tuleks üle vaadata müügiargumente ja mida annab see meeskonnale ning omakorda juhile, sellest räägitakse seekordses raadiosaates "Argumenteeritud juhtimine".
Eesti Energia Telemarketingi tiimijuhi Ethel Reieri sõnul saab juht väga edukalt kasutada ära müügiargumente.
  • Eesti Energia Telemarketingi tiimijuhi Ethel Reieri sõnul saab juht väga edukalt kasutada ära müügiargumente.
  • Foto: SpeakSmart
Samuti saab saatest vastused küsimustele, mida annab müügiargumentide töötamise protsess juhile ja mis suundades on võimalik selle infoga edasi liikuda. Saate külalised on Eesti Energia Telemarketingi tiimijuht Ethel Reier, kes kogenud müügiinimesena räägib müügiargumentidest ja nende kaardistamisest koos meeskonnaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele