Miks ja kui tihti tuleks üle vaadata müügiargumente ja mida annab see meeskonnale ning omakorda juhile, sellest räägitakse seekordses raadiosaates "Argumenteeritud juhtimine".

- Eesti Energia Telemarketingi tiimijuhi Ethel Reieri sõnul saab juht väga edukalt kasutada ära müügiargumente.
- Foto: SpeakSmart
Samuti saab saatest vastused küsimustele, mida annab müügiargumentide töötamise protsess juhile ja mis suundades on võimalik selle infoga edasi liikuda. Saate külalised on Eesti Energia Telemarketingi tiimijuht Ethel Reier, kes kogenud müügiinimesena räägib müügiargumentidest ja nende kaardistamisest koos meeskonnaga.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.