• 01.08.19, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Otsustamisel mõtleb ostja neile kolmele tahule

Tihti arvame, et suurepärane toode müüb ennast ise ja kui tooteesitlus on hea, siis on müük tehtud. Kas see ikka on nii? Kuidas kliendid tegelikult otsustavad?
Saates "Nimed müügitahvlil" arutlevad Silver Rooger ja Urmas Kamdron millised kolm faasi peavad olema müügi õnnestumiseks täidetud.
  • Saates "Nimed müügitahvlil" arutlevad Silver Rooger ja Urmas Kamdron millised kolm faasi peavad olema müügi õnnestumiseks täidetud.
  • Foto: Äripäev
Mis toimub kliendi peas, kuidas ta mõtleb ja sind analüüsib? Saates "Nimed müügitahvlil" anname nõu puhtalt oma praktikale toetudes. Selgitame kolme olulist faasi, mis müügi õnnestumiseks peavad olema täidetud.
Stuudios on Urmas Kamdron ja Silver Rooger.
Saadet toetab Dominate Sales.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuulake saadet siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele