• 29.08.24, 15:49

Kiibihiid jätkab pärituules, ärme meiegi rapsi

Maailma juhtiva börsiettevõtte, kiibitootja Nvidia kvartalitulemusi oodati hinge kinni pidades. Investorid võivad tegelikult praegu suhteliselt rahulikult sisse-välja hingata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kiibihiid jätkab pärituules, ärme meiegi rapsi
  • Foto: Anti Veermaa
Kes hiljaks jääb… pole veel päris hiljaks jäänud. Nii kirjutasime ühes kevadises juhtkirjas, meenutades aegu, mil Nvidia oli börsil veel poisiohtu, ja raputades pisut soola ka Investor Toomase haavadele, kes juba 2016. aastal kiibitootja avalikult jälgimise alla võttis, aga ostuotsust teha ei söandanud. Raha sai avalikult väärtpaberiks tänavu Toomase konverentsi laval ja pluss enam kui 100 protsenti tasuks, kes sama teed käinud.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 29.08.24, 14:00
Analüütikud turuga ei nõustu: languse taustal pakutakse Nvidiale veelgi suuremat kasvu
Kiibisektori liidri Nvidia tulemused lükkasid aktsia langusesse, kuid analüütikud näevad kukkumise kiuste väärtpaberile veelgi suuremat tõusupotentsiaali.
Börsiuudised
  • 29.08.24, 14:00
Kuhu investeerida 100, 1000 või 10 000 eurot. “Balti börs on fundamentaalselt odav”
Strateegid, analüütikud ja investorid paigutaksid täna 100, 1000 või 10 000 eurot odavaks muutunud Balti börsile, Eestis toimetavad investorid vaatavad aga USA tehnoloogiasektori poole.
Börsiuudised
  • 29.08.24, 01:59
Hea tulemuse teinud Nvidia langes ülisuurte ootuste ohvriks
Kiibisektori liidri Nvidia aktsia asus Nasdaqi järelturul eile taanduma, kui ei ettevõtte kvartalitulemus ega tulevikuprognoos suutnud Wall Streeti ootusi piisava varuga lüüa.
Börsiuudised
  • 28.08.24, 17:23
Hilinev raport kõrvetas ühe AI investorite lemmikaktsia põhja
Super Micro Computeri teadaanne viivitusest aastaaruandega kaasneva lisa avaldamisel pani tehistaibuinvestorite ühe lemmikaktsia Nasdaqil püstloodis kukkuma.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele