• 11.10.23, 14:13

Kaotame riigikogu mölakatesti. Ja üks ettepanek veel

Ehkki riigikogu kuluhüvitised on riigieelarvega võrreldes peenraha, on tegemist suurepärase mölakatestiga, mille säravamad pärlid kaunistavad juba aastaid meediapilti ja annavad jutuainet töökollektiividele. Siiski oleks aeg see mölakatest ära lõpetada, leiab Äripäev juhtkirjas.
Kaotame riigikogu mölakatesti. Ja üks ettepanek veel
  • Foto: Anti Veermaa
Kaheksa aastata tagasi proovisid EKRE ja Vabaerakond riigikogu kuluhüvitisi kaotada, ülejäänud erakondade vastuseisu tõttu see läbi ei läinud. Aeg oleks see samm uuesti ette võtta.

Seotud lood

Suur lugu
  • 10.10.23, 06:00
Kütusekaardi sihka-sahka: riigikogulase paagis põlevad bensiin ja diisel läbisegi
Vaata, kui palju saadikud tangivad
Riigikogulane ja EKRE liige Kalle Grünthal laseb kuust kuusse paaki tuhande euro ringis maksumaksja raha ning on juhtunud, et viieminutilise vahega läheb tal vaja nii bensiini kui ka diislikütust.
Uudised
  • 05.10.23, 17:44
Kuidas Kert Kingo kuluhüvitisega suvepäevi korraldas
EKRE liige Kert Kingo lasi riigikogu saadikute kuluhüvitistest kinni maksta EKRE Tartu ja Jõgeva piirkonna suvepäevad, mille korraldas tema abikaasa. Kert Kingo sõnul oli tegemist tema kohtumisega valijatega ning ta ei näe, et ta oleks midagi valesti teinud.
Arvamused
  • 06.10.23, 15:01
Eliisa Matsalu: Kert Kingo vedas erakonnakaaslasi ninapidi
EKRE riigikogu liige Kert Kingo astus oma riigikogu kuluhüvitist erakonna ühe piirkonna suvepäevade korraldamiseks kasutades mitmesse ämbrisse korraga, leiab Äripäeva ajakirjanik Eliisa Matsalu.
Uudised
  • 28.09.23, 12:00
Anti Poolametsa ähvardab kuluhüvitiste tagasimakse nõue
Erakondade rahastamise järelevalve komisjoni hinnangul lasi EKRE liige Merry Aart osa oma valimiskampaaniast riigikogu kuluhüvitistest kinni maksta. Kuluhüvitiste aruandest selgub, et Aartiga sarnaselt on käitunud ka tema erakonnakaaslane Anti Poolamets.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele