• 27.07.23, 06:00

On momentum! Hoiame sihid kõrged ja äri ausa

Maagi suurtehing kõneleb ühest küljest keerulistest aegadest ja võimalustest ning teisalt rõhutab vaba ärikeskkonna hoidmise tähtsust, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
On momentum! Hoiame sihid kõrged ja äri ausa
  • Foto: Anti Veermaa
Rõõmustasime siiralt, kui mullu jõulu eel tuli uudis, et Maag Grupp HKScani kiratsevad Balti ärid 90 miljoni euro eest ära ostab. Kui Eestis on rahvusvahelist jõudu näitavat kapitali, on see hea uudis nii tööhõive kui investeerimise mõttes. Praeguseks on ettevõtjatel konkurentsiametilt jah-sõna kindlasti käes, ehkki sisaldab “aga” ehk eeltingimust kahe kaubamärgi eraldamiseks, mis peaks tähendama Rannarootsi lihatööstuse müüki.

Seotud lood

Uudised
  • 26.07.23, 06:00
“Halbadest variantidest sai valitud parim.” Suurtehingu lõppmäng tõi uued küsimused
Lihatööstuse suurtehing sai justkui lahenduse: Maag Grupil lubati osta HKScan, kui ta enda praegusest lihaärist osa ära müüb. Samas on paljugi veel lahtiseks jäänud ning selline lõppmäng tekitab küsimusi ja eriarvamusi teistegi turuosaliste seas.
Uudised
  • 24.07.23, 17:06
Lihatööstuste suurtehing: Maag sai loa osta HKScani Balti ärid
Maag peab müüma osa tootmist
Enam kui seitse kuud lihatööstuste suurtehingut kaalunud konkurentsiamet otsustas, et Maag Grupp võib osta kuni 90 miljoni euroga HKScani Balti ärid tingimusel, et müüb Rannamõisa lihatööstuse.
Uudised
  • 26.07.23, 11:49
Keelatud tankla jõudis aastaid hiljem Alexela kätte
Viis aastat tagasi konkurentsiameti nõudmisel kahest tanklast suu puhtaks pühkima pidanud Alexela sai neist ühe sel aastal ikkagi enda kätte.
Uudised
  • 25.07.23, 15:30
Konkurentsiamet uurib Linnamäe kinotehingut
Ärimees Margus Linnamäe Apollo kinokontserni tehing, millega omandati konkurendilt Tallinnas Coca-Cola Plaza kino, tekitab konkurentsiametis kahtluseid ning järelevalvemenetlus koondumise üle alles käib.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele