• 27.01.22, 17:09

Ühes asjas on meil parim valitsusjuht, juhtumisi ülitähtsas asjas

Peaminister Kaja Kallas on välispoliitikas näidanud sisu ja jõudu. Seesama aus julgus tuleb tal leida ka riigisisestes küsimustes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ühes asjas on meil parim valitsusjuht, juhtumisi ülitähtsas asjas
  • Foto: Anti Veermaa
Kaja Kallas on korraga mitme tule all. Opositsioon mõistagi ründab, aga ka koalitsioonipartner õiendab ja valjuhäälseid pahandajaid jagub Reformierakonnaski. Äripäev soovib siinkohal juhtida tähelepanu, et kriitikat võib ja tulebki teha – oleme meiegi juhtinud tähelepanu puudustele, aga see ei tähenda tingimata nii-öelda püha ürituse lõppu.

Seotud lood

Uudised
  • 27.01.22, 12:25
Valitsus kavandab kaugküttele lisatoetust
Sadadesse miljonitesse eurodesse ulatuva energiahindade toetuspaketiga jäeti unarusse kaugküttega majapidamised, mis moodustavad kodudest poole. Nüüd hakkab valitsus tekkinud vajakajäämist lappima.
Uudised
  • 25.01.22, 14:42
Valitsus kiitis heaks täiendavad energiahinna toetusmeetmed
Valitsuse liikmed kiitsid kabinetinõupidamisel heaks möödunud nädalal kokku lepitud täiendavad energiahinna toetusmeetmed nii era- kui ka äritarbijatele.
Saated
  • 21.01.22, 13:41
“Äripäev eetris”: nädala märul kulmineerus Chuck Norrise alistamisega
Nädalat käsitlevas raadiosaates “Äripäev eetris” osalenud ajakirjanikud kõrvutasid valitsuserakondade raskelt sündinud energiahindade toetuste kokkulepet filmiliku episoodiga, milles Reformierakond võitles üks hulga vastu nagu Chuck Norris. Erinevalt hollywoodilikust stenaariumist pidi ta aga alla vanduma.
Juhtkiri
  • 20.01.22, 17:04
Kaja Kallas ja Jüri Ratas pole turteltuvid. Ja seda pole vajagi
Mänguplaan peab olema, olgu või halb, ütlevad maletajad. Valitsuse plaan järsult tõusnud energiahindade leevendamise küsimuses on kaugel täiuslikkusest, küllap kohati lausa probleemne. Ent Äripäev tunnustab juhtkirjas valitsuserakondi kokkuleppele jõudmise eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele