Vajadus parempoolse rohelise maailmavaate järele sündis eile
Kasumi teenimisele ja kasvamisele orienteeritud ettevõtluse vastandamine jätkusuutlikule majandusele on osa mõttekriisist, mis tuleb kliima päästmiseks ületada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kui kliimateadlased räägivad kindlas kõneviisis, siis tehakse ajalugu, kirjutavad Bloombergi kliimaajakirjanikud Akshat Rathi ja Eric Roston, ajendatuna esmaspäeval tutvustatud ÜRO rahvusvahelise kliimapaneeli IPCC värskest raportist. Pea 4000 lehekülge pikk dokument välistab täielikult võimaluse, et kliimasoojenemine pole inimtegevuse tagajärg, ning sedastab, et meil on jäänud kliimakatastroofi ärahoidmiseks vähe aega.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.