• 10.05.24, 14:05

Minu ravimiaktsiat ei liiguta tulemused, vaid konkurendid

Minu portfelli värskeima lisandusena saabunud Novo Nordiski kvartaliaruanne ei liigutanud aktsiat eriti – küll aga liigutas seda päev hiljem avaldatud konkurendi ravimiuuringu tulemus.
Kui kvartaliaruanne suutis panna aktsia liikuma umbes protsendi jagu, siis päev hiljem tulnud teadaanne konkurendi ravimiuuringuist kukutas aktsiat kuus protsenti.
  • Kui kvartaliaruanne suutis panna aktsia liikuma umbes protsendi jagu, siis päev hiljem tulnud teadaanne konkurendi ravimiuuringuist kukutas aktsiat kuus protsenti.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Taani ravimitootja Novo Nordisk on mul portfellis alles eelmisest kuust ja praegu on mul ilmselgelt liiga vara oma kasumit kokku lugeda. Mis siis, et seda on lihtne teha: praegu on hind 883 Taani krooni ja mina ostsin 86 aktsiat 11 krooni madalamalt tasemelt, ehk kasum on 946 Taani krooni (127 eurot).

Seotud lood

Investor Toomas
  • 17.04.24, 15:25
Hüppan tulusa sõidu lootuses Euroopa vingeimale rongile
Pärast pikka vaagimist otsustasin ühe ettevõtte oma jälgimisnimekirjast portfelli koosseisu edutada – sisenen enda jaoks täiesti uude valdkonda ehk ravimitööstusesse.
Investor Toomas
  • 03.05.24, 12:44
Nii palju raha pole ammu ühe kuuga kaotanud
Lõin oma portfelli aprillikuu numbrid kokku ja vastu vaatav pilt ehmatas sedavõrd, et kontrollisin igaks juhuks mitu korda üle.
Investor Toomas
  • 02.05.24, 17:04
Analüütikud näevad minu jälgimisnimekirja aktsiatele kuni 70% kasvupotentsiaali
USA tuntud finantsteenuste firmalt Morningstar on kõige kõrgeima reitingu ja alahinnatud aktsia ostusoovituse saanud kõigest neli põhjamaist ettevõtet. Huvitaval kombel on neist kolm mu jälgimisnimekirjas.
Börsiuudised
  • 02.05.24, 15:42
Euroopa kõige väärtuslikuma ettevõtte kasum kasvas pea kolmandiku
Novo Nordisk, mis sai eelmisel aastal oma kaalulangetusravimite menu tõttu Euroopa kõige väärtuslikumaks ettevõtteks, ületas neljapäeval esimese kvartali kasumiootusi, kuna nõudlus nende ravimite järele aina kasvab.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele